- Mitt rätta jag är tillbaka

Minns ni uppladdningen av kollisarna (kolhydraterna) jag laddade upp med igår? Well.. ja, det märktes av imorse, sprudlade av energi och begav mig ut på en pw med en grym podd i lurarna. Det känns som att mitt rätta jag är tillbaka. Mitt gamla, pigga och glada jag. Sååååå skönt. Sommarlov om en vecka, solen lyser och min mage är proppmätt, vad mer kan jag begära?
 
Springer just nu runt yr som en höna och packar mina väskor med mellis, kläder och massa saker då jag inte sover hemma inatt, dessutom ska jag även jobba så rygg-/brötspasset får vänta till senare ikväll. Vet ni vem som hänkar på ikväll? Yes, Albin. Är så galet glad, haha.
Fick en fråga för att tag sedan: Varför äter du glutenfri havregryn?
Svaret på den frågan är lite svår. Jag har ingen aning. Har ett minne av att jag för drygt 6 månader fick utslag i ansiktet, på armarna och på halsen. Mamma trodde då att jag fick i mig för mycket protein alt. var känslig mot gluten. Därför provade jag allt möjligt innan jag fick veta att det var ärftliga eksem (??) fast vid den tiden hade jag fastnat för glutenfria havregryn då jag tyckte att det var godare. :D



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback