- En annorlunda frukost

Hellu bloggisen. Solen skiner, det är varmt och jag har slutat för denna vecka. Avslutade med att käka fruktsallad med klassen på spanskan, supermysigt! Ska strax kila ned till stan för en fika på stan för att fira vår fina vän Sofia som fyller 17år idag, grattis! Sedan väntas ett pass på gymmet för rumpisen och magen, för att sedan umgås med la familia. 
 
Vaknade upp i famnen på min fina imorse och kokade då solen strålade in genom föstret som gjorde det otroligt varmt. Jag tog med mig Albins vovve och gick ut på en promenad med henne, sedan fortsatte jag med en pw på 6km själv. Svettigt men skönt, sommaren kommer precis i tid till skolavslutningen. En liten frukost hamnade i magen: riskakor, med ägg och skinka, kvarg och en celle. Var inte speciellt hungrig så det passade prefekt. Fast nu måste jag börja dra mig, njut extra mycket av solen idag!


Ser jättegott ut! :)

2015-06-05 // 15:52:55

så gott :)

2015-06-05 // 16:34:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback