- Det brinner i bröstet

Tiden går verklige fort när man har roligt. Har hunnit med en massa saker och inte haft en lugn stund. Axel/mag-pass, Volleyboll med muppisarna, fotbollstundering med skolan, lunch på Rhodos med klassen och stressrepat inför skolavslutningen imorgon, då jag ska uppträda. Så fruktasvärt nervös. Fast det går nog bra! Ska strax bädda ned mig under täcket men ville kika in och säga godnatt till världens finaste läsare ♥
 
Glöm inte att jag har en mailadress → [email protected] där ni kan maila mig om frågor eller om ni endast vill ha någon mailkontakt (som ett bollplank) med mig. Några av er har redan hittat dit och det är så himla roligt!


Kan inte du snälla berätta lite om din period när du åt dåligt osv om ätstörningar pch vad du anser och hur du tog dig ur det och har du några bilder från den tiden??

2015-06-11 // 16:14:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback