- Därför känner jag mig inte stark

Godkväll underbaraste ni!
Helt chockad varje gång jag klickar mig in här, haha. Idag har jag iallafall hunnit med ett ryggpass på det andra Nordic Wellness här i Nypan, köpt presenter till släkten och slappat lagom. Känner mig lite hängig i kroppen men hoppas att det försvinner under natten. Föresten, har jag nämt att jag åker iväg till Litauen nästa vecka? Inte? Vad vill ni läsa om de dagarna jag är borta? Någon önskerubrik? Tell me!
Ska iallafall strax krypa under täcket tillsammans med min fina samtidigt som regnet smattrar mot rutan. Det är så löjligt mysig att somna tillsammans i detta ruggiga väder. Godnatt. ♥
Idag stod rygg på schemat. Det gick faktiskt jättebra men jag kan inte påstå att jag kände mig stark. Däremot så har jag inget att klaga på då jag vet vad det beror på. Det är så att jag har börjat äta p-piller och har därför mått lite illa samt inte haft samma aptit. Har inte varit sugen på något förutom frukt och choklad därmed är det i princip det jag levt på. Ja, ni hör ju själva - inte speciellt bra energiintag. Hur som helst börjar det kännas bättre nu och jag har börjat äta mer igen - skönt! 
 
Passet idag:
Marklyft
2x12 - 60kg
2x10 - 70kg
1x2 - 80kg
Chins med gummiband
2
2
3
4
T-Barrow
1x12 - 20kg
2x12 - 25kg
1x12 - 27,5kg
Latsdrag i cable
2x12 - 14,7kg
1x12 - 18,1kg
Enarmsrodd
2x12 - 12kg
1x12 - 14kg
1x12 - 16kg
Raka latsdrag i cable
1x12 - 9,1kg
2x12 - 11,3kg 
1x10 - 14,7kg
Breda latsdrag
2x12 - 35kg
1x12 - 40kg


» Ellen

Jag hade gärna läst om dina favoritfrukostrecept, ja mycket av dina favoriter vad det gäller mat överlag :)
Frågestund med kanske :)

2015-06-19 // 08:16:02
» Ellen

Vilka bloggar du läser/tips på bloggar att läsa :)

2015-06-19 // 08:16:24
» M

Hej
Jag är 18 år och åt p-piller i 1 år och jag blev helt sjukt deprimerad av dem. Jag vill bara ge dig ett råd. sluta med dem!! Jag var som dig, en aktiv tjej som tränade ca 10 ggr i veckan. Jag blev så deprimerad och nere av dem så all ork till träning, skola och vänner försvann. Jag låg mest inne på mitt rum. Som du skrev så kan aptiten försvinna med p-piller, och du som är en aktiv tjej måste äta! Jag lovar dig- livet utan hormoner är så mycket bättre. Du slipper även alla onödiga humörssvägningar. Kram :)

2015-06-22 // 20:10:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback