- Chokladgröt och trötta ögon

I mina svarta samt skogsgröna kläder igår bockade jag av ett arbetspass, följt av ett riktigt dunderbra benpass. När jag sedan kom hem till Albin var ögonlocken så tunga att jag höll på att somna. Trots det gick det inte, jag låg och vände på mig. Samma sak var det när jag vaknade mitt i natten. Detta resulterade i att nattens sömn inte var något vidare. Däremot befann jag mig på gymmet 6.50 för ett gruppass "styrkeklass" som förra veckan och det gav mig en riktigt kick! Energin från den tjejen klår det mesta inom träning.
 
Har nu mumsat i mig världens godaste chokladgröt som har en liten smak av banan. Don't be afraid - även två kokta ägg, skinka och dadlar hamnade i min mage. Nu måste jag packa klart mina saker till Litauen, spela in frågestunden (så ni har nu 1 timma på er att ställa frågorna ni vill, klicka HÄR) och stretcha lite. I eftermiddag väntas även ännu en arbetspass. Kramis på er!
1dl havregryn
1 mosad banan
1 tsk psylliumfrön/linfrön
1tsk kakao
1,5tsk kokosflingor
2dl vatten
 
- Mosa bananen och blanda samman alla ingredienser. Kom ihåg att tillsätta vattnet sist!
- In i micron på 2 minuter, klart!
 


Mums!

2015-06-23 // 12:26:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback