- Bucket list for today

Hoppas verkligen att ni hade en bra midsommar trots att regnet öste ned. Jag själv spenderade kvällen med mina vänner, massa mat, sötsaker, dans, prat, kortspel och skratt. Hade det väldigt trevligt innan jag somnade in i Albins famn runt 2-tiden. Igår blev jag däremot sängliggande i princip hela dagen då jag inte alls mådde bra. Till skillnad från igår är jag idag på topp.
 
Kickade igång dagen med en lerig runda i skogen. 6,8km blev det, varannan km var pw och varannan löpning. Superskönt! Frukosten har landat i magen, med hjälp av pappa har jag löst hur jag ska komma till jobbet imorgon och strax ska vi iväg till stan. Har mycket att stå idag, så ska sätta igång redan nu. Kramis!
Bucket list for today:
☐ Skriva 5 tidsinställda-inlägg för Litauenperioden
☐ Köpa alla presenter till släktingarna
☐ Hämta ut p-piller
☐ Lägga upp träning-/kostschema till pappa
☐ Svara på kommentarer/mail
☐ Bröts+armar med Lucas
☐ Packa till Litauen
☐ Förbereda inför två arbetsdagar
 
Glöm inte frågestunden som håller på fram till Tisdag! Klicka HÄR för att komma direkt till den.


Gott!

2015-06-21 // 18:58:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback