- All I need

Beslutade mig för att ta en pw till gymmet i det fina vädret. 3,5km senare befann jag mig där, redo för ett pass för alxar+mage som gick superbra! Överaskade sedan Veronica som blivit sjuk. Stannade och pratade en liten stund. Snäll som hon är fick jag även med mig några "All I Need" som ni ser på bilderna. Passar perfekt för mig som älskar grönt te. Solen stod fortfarande högt så himlen så att ta bussen hem var inget alternativ. Ännu en pw hem fick det bli (6km). Härligt varm och slut i kroppen hamnade jag hemma och fixade snabbt i ordning en middag. Ska umgås lite med pappi och sedan cykla in till min fina för att spendera natten där. Vad har ni hittat på idag?
 
Passet idag:
Militärpress: 2x12 - 17,5kg 2x12 - 20kg
+
Hantellyft: 4x12 - 4kg
Sidorodd: 4x50 - 10kg
plankan: 30sek x4
Axelpress: 4x12 - 10kg
+
Axelrotation: 4x12 - 40kg
Cable crunches: 3x20 - 30kg, 1x15 - 32,5kg, 1x12 - 32,5kg
+
"Cykelövning" : 4x50 - 5kg



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback