- 10 sanningar om mig

 
♦ Antingen så äter jag inga sötsaker eller så äter jag allt.
♦ Jag har blivit lite som en klassmamma då jag alltid har livsmedel i form av frukt eller riskakor med mig till alla.
Hatar känslan av att någon KANSKE är arg på mig. Jag vet inte säkert om denne är det, men bara känslan gör mig ledsen.
♦ Antingen så är jag superhyper eller jättedepp, finns inget emellan.
♦ Jag har börjat samla på mina celcius-burkar för att sedan panta alla och köpa ett flak.
♦ När jag var liten och skulle cykla för att köpa ägg var jag ALLTID rädd över att äggen skulle spricka på vägen hem.
♦ Att städa hemma hos andra är inga problem för mig. Däremot är mitt rum i princip ALLTID stökigt.
♦ Älskar att flyga flygplan eller åka bil när det är mörkt.
♦ Jag har kärat ned mig i alla olika podcasts. Musik är ingenting för mig längre, jag behöver att någon pratar med mig.
 ♦ Jag älskar att göra andra nöjda. 


Tipar verkligen om Zara Larssons podcast! Den är så himla rolig! :)

2015-06-04 // 13:06:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback