- Var jobbar jag?

En fråga jag ständigt får är "Vart jobbar du?", jag får den flera gånger i veckan. Däremot så har jag av någon anledning varit rädd för att gå ut med det. Fast nu när skärgårdsvåfflan gått ut med en presentation av mig på Facebook, så vet de flesta det ändå. Jag är anställd på tre olika ställen.
 
1. Skärgårdsvåfflan. Ett ställe ute i skärgården i Oxelösund där vi säljer både matvåfflor och dessertvåfflor. Det är belgiska våfflor som du dessutom kan få välja till tillbehöver om så önskas. När jag jobbar där så får jag göra lite olika saker. Ibland ta hand om soppor, kaffe och disk. Ibland håller jag på med matvåfflor och ibland dessertvåfflor samt grädda våfflorna. Det roligaste är nog dessertvåfflorna.
 
2. På Kupea. Min mamma har ett eget företag som heter Kupea, det är ett redovisningsföretag som hjälper andra företag med bokföring osv. Utöver det har hon också utbildningar inom ekonomi. När jag jobbar hos mamma så bokför jag Kupea, alltså inte andra företag.
 
3. Nordic Wellness. För en knappt vecka sedan blev jag anställd hos Nordic Wellness i Nyköping, där jag gymmar. Tyvärr är jag för ung för att stå i receptionen men jag blev anställd som Presaler. Det innebär att jag ska stå på b.la Nyköpings Festdagar och berätta för folk om Nordic, som ansiktet utåt, liksom. Superkul!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback