- Räcker inte till

 Tiden på dessa dagar bara springer förbi, jag hinner inte ens med. Försöker ta igen allt jag missat under två veckor. Jag försöker inte bara, jag har lyckats, haha. Jobbat med bokföring hos mamma i 9timmar, träffat en hel drös av vänner, kört tre pass sedan benpasset, somnat samt vaknat med min fina och dessutom fått massa tider på våfflan i helgen. För drygt tio minuter sedan fick jag i mig kvarg med mosad banan+kakao, två ägg på riskakor och kaffe. Riktigt smarrigt och ett bra tips på en snabb, nyttig frukost! Ska strax skutta ned till bussen för att ta mig till en 7timmars arbetsdag, sedan väntas en träff i hamnen med tjejerna. Vad hittar ni på idag? 


Ibland önskar man att det fanns fler timmar på dygnet! Vilken mumsig frukost :D

2015-07-11 // 22:27:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback