- På väg hem

En resa på 23 timmar är nu påbörjad, vi är nästan på gränsen till Lettland. Snart hemma. Har haft det jättebra här borta men med lite hemlängtan, längtan till mamma och mina närmsta. Ätit gott, träffat alla jag saknat och varvat ned lite. Fast nu ska det bli skönt att komma hem, komma tillbaka till mina vänner, gymmet och mitt "vanliga" liv. 
 
Varje år när vi åker ifrån vår släkt på pappas sida brukar vi ha grillkväll, kvällen innan. Det hade vi igår också. Supermysigt och gott. B.la šašlykai som är ett kött som är skärt och marinerat på ett speciellt sätt och dessutom är grillad ovanför ved (istället för kol, tro mig, det gör stor skillnad). Skrattade, pratade om minnen och hade det allmänt bra. Nu är det ytligare ett år kvar tills vi är där igen. Hur är det med er? Hur är vädret där hemma?


» Ellen

Hemma hos mig har vi haft 30-32 grader och sol lördag och söndag :) Annars mer normala temperaturer med 20-35 grader och mest sol :D

2015-07-06 // 07:59:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback