- Nio saker om mig

 
♣ När jag var liten hade jag extremt blont hår
♣ 70% av mina tröjor är stickade, 25% är träningströjor och 15% är linnen
♣ När jag och mina syskon var yngre gaddade jag och min bror ihop oss mot vår syster, idag är det de två som gaddar ihop sig mot mig.
♣ Jag älskar att få saker men vill gärna förtjärna dem. Om något är jättedyrt vill jag inte bara få det. Antingen vill jag vara med och betala det eller så måste jag har gjort något bra så som t.ex bra betyg i skolan.
♣ Mitt rum är stökigt konstant, köket däremot måste alltid vara städat om jag ska laga mat.
♣ Värsta som finns är att åka buss. Att åka bil eller flyg är däremot bland det bästa som finns.
♣ Min favoritfärg är blå. Har en blå jacka, blå cykel, blå underkläder och det mesta jag har är blått. Mamma ville till och med köpa blåa löpardojor till mig.
♣ När jag gick i 1:an (7år) så ville ajg börja på hockey, jag ville stå i mål men mamma lät mig inte göra det då hon trodde att jag skulle slå ut alla mina tänder. 
♣ En gång tog mamma med mig på en balettlektion, jag var med på halva sedan började jag gråta och ville inte vara kvar. Varför? Alla andra flickor hade på sig balettkjolar och var fina. Själv hade jag på mig ett par leggings och en t-shirt med ett tryck av pippi på.
 


110% tröjor haha

2015-07-03 // 10:04:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback