- Vi har haft besök

Godmorgon mina kära läsare!
Igår hade vi besök. Det var med dem vi åkte skidor och senare mot kvällen så gjorde vi pizza, degen var gjort på dinkelmjöl. Riktigt gott var det då jag toppade med annans, skinka, äpple och ost. De sov kvar här och en liten flicka vid namn Tyra bosatte sig på en madrass i mitt rum. Låg och pratade med henne tills vi båda somnade. Så himla gosig tjej. 
Idag gick vi upp ganska tidigt, jag fixade pannkakor till alla. Men till mig själv gjorde jag  ordning mosad banan med kvarg och kanel, toppat med granatäpple (nya favoriten) och russin. Även två knäckemackor med skinka, tomat och varmrökt lax. Mumsig och lyxig frukost, helt klart.
Dagens planer är att packa väskan, då det är veckobyte mellan mamma och pappa, ett pass på gymmet och bloggjobba lite. Vad har ni för er idag?



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback