- That should be me

Alla spanskaglosor är innötta i min lilla hjärna och denna dag börjar lida mot sitt slut. Tiden går så otroligt fort, jag hinner nästa inte med. Snön har fallit hela dagen, jag tycker att det är lite mysigt, det lyser upp staden på något sätt men ändå är det så otroligt kallt.
Skoldagen som började med en lågintensiv idrottslektion fortsatte och var slut innan jag visste ordet av. Mötte upp Felicia och jag plågade (haha, nej vad hemskt det låter) henne med lite magträning samt lite box. Åt sedan lite rester från igår samtidigt som resten av hela familjen käkade hamburgare.
 
Den senaste timmen har jag startat tvätten och försökt titta på ett pretty little liars-avsnitt. Lyckades tillslut med den blev lite knas.
Sitter nu med citronvatten i min skrikrosa shaker, planerar morgondagens benpass och chattar med lite personer. Det är så kul att folk skriver till mig, de vill ha hjälp med träning, om hur de mår och att de vill ha mig som "ett bollplank", fattar ni var jag menar? Det är iallafall superkul.
Ska strax krypa ned under täcket, ikväll är jag dock själv, för att läsa lite och sedan ladda upp inför morgondagen. Godnatt. ♥
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback