- Sjugoåttonde Januari Tvåtusenfemton

Ännu en dag har rusat förbi. Fått mycket gjort och är allmänt nöjd. Efter skolan var det dags för ett Box-pass. Åh, jag älskar detta pass. Dock så var det väldigt många som inte varit med tidigare, därav blev det inte lika effektivt, tyvärr. Men men, känner mig iallafall lite seg och trött i kroppen nu, så vilodagen imorgon, infaller nog väldigt bra.
 
Imorse 4.30 när jag vaknade sådär klarvaken och försökte somna om igen, kom jag på ett svinbra pass för benen som jag ska utföra på fredag. Så otroligt laddad och taggad, men gäller att jag vilar upp mig för att få det så bra som möjligt.
Just nu sitter jag med en handduk i håret, ar precis tittat på senaste avsnittet av Pretty Little liars och väntar på Albin. Rent allmänt har jag haft en riktigt bra dag med humöret uppe i princip hela tiden. Hur har er dag varit?


Tips på vad man kan köpa till sin pojkvän i 18-års present?

2015-01-29 // 19:23:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback