- Sista dagen på lovet

Igår bestämde jag mig för att vända tillbaka på dygnet, vilket jag lyckades med. Somnade redan 21.00 efter en heldag på actionbadet i Västerås. Trots att jag tror att jag slog i huvudet och började må illa, så hade jag en supermysig dag med familjen, spenderade lite kavlitétstid. Pratade mycket om livet (?) med både mamma och syster, så det var riktigt kul.
 
Imorse hade jag ställt klockan på 6.45, just för att vända tillbaka på dygnet. Efter att ha sovit i nästan 10 timmar, var det inga som helst problem. Drog på mig träningskläderna och gick ut på en pw. Gissa vad?Albin följde med frivilligt, idag ännu tidigare (än i förrigår), i minusgrader och snö. Färstår ni lyckan? 7 km på 1 timma blev det, en otroligt skön start på dagen!
Har nu tvättat golvet, fixat tvätten och ätit frukost. Idag blev det glutenfri havregrynsgröt gjort på mandelmjölk och äggvita. Toppade med mixade bär och en kvargblandning. Även en knäckemacka med skinka och ägg, samt en kopp te och ett glas kaffe. Nu är jag redo för att dra mig iväg till gymmet. Idag är det ben som står på schemat. Taggar till!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback