- Seg som tusan..

- Idag var det galet halt och jag provade en questbar som inte föll mig i smaken. -
..Och så var dagen nästan slut. Haft tre lektioner, men alla har varit riktigt långa, så dagen har varit ganska seg. Men efter skolan fick jag pussa lite på min fina pojkvän, så blev det bättre. Saknar dock Ilze jättemycket, det var länge sedan vi sågs.
Har precis ätit en supergod och snabb middag. Stekt fläskytterfile med tomatsallad (tomater, fetaost och rödrök), champinjoner och bönpasta. Bönpasta? tänker vissa av er. Ja, det gjorde jag också innan jag provade. Men satan vad gott det var, det ska självklart köpas igen!
 
Känner mig otroligt utvilad i kroppen och är grymt taggad på morgondagen. Albin är på väg hit för att sova med mig och följa med på en tidig, tidig pw imorgon bitti. Efter skolan hoppas jag på att min produkter från fittnessguru har kommit och efter det så har jag bokat in mig på ett "Box"-pass, hur kul?
 


» Ellen

Hur smakar bönpasta? :)

2015-01-14 // 17:18:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback