- Q/A, skola och linje

Vad går du för linje? Känns som du inte har så långa dagar och inte så mycket plugg. Jag går natur och går 8-4 eller 8.30- halv 5 varje dag!!!! Och har hur mycket läxor som helst :( svara gärna i ett inlägg
Hejhej!
Jag går första året på ekonomi-linjen och är 90% säker på att jag ska välja juridik som inriktining i tvåan. Våra dagar känna faktiskt inte alls långa eftersom att jag har en otroligt bra klass och vi har roliga lektioner. Vår längsta dag är 8.30-15.25 och våran kortaste är 9.50-13.15, dock så tror jag att de tagit bort vår sovmorgon, så vi börjar 8.30.
Vi får inte några speciella läxor, förutom något litet som t.ex att läsa någon text i svenskan eller juridiken och glosor samt någon uppgift i spanskan. Annars är det, det vi inte hinner med att göra på lektionen som får bli vår läxa fram till nästa lektion. 
 
Att inte ha någon speciell stress över skolan tycker jag är otroligt skönt. Eftersom att jag hinner göra allt jag vill. Men om vi har mycket i skolan, så är jag väldigt bra på att planera och därför hinner jag med både plugg och träning, vänner och pojkvän, vila och äta. Jag tycker att du borde prata med dina lärare om du känner att det är för mycket.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback