- Pannkaksfredag.

Godmorgon kära ni, det är fredag och vi slänger på ett leende eftersom att det snart är helg!
Igår packade jag ned mina kläder istället för att läsa. Sov nästsista natten i denna lägenhet och det känns lite pirrigt att flyta imorgon. Men jag somnade som en stock och kunde utan problem komma upp 30 minuter tidigare imorse för att fixa bananpannkakor till mig och äggröra till resten av familjen. 
Bananplättarna fick en perfekt konsistens och smakade gudomligt då jag åt dem med sharon och hallon + drack massa te och citronvatten.
 
Nu väntas fyra lektioner i skolan följt av en benpass på gymmet, som jag för övrigt är otroligt taggad till, och sedan iväg för att fira min fina pappa som fyller hela 42år idag. Stort grattis till honom! 
Se till att göra denna jag toppenbra så är det snart helg!
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback