- När klumpen i magen försvinner

Tog en pw på 50 minuter till gymmet. Otroligt skönt, solen sken och jag fick tankarna på andra vägar. Träffade Ilze och vi påbörjade ett riktigt bra magpass. Tränade på Nordic Wellness - Rosvalla idag, skönt med lite omväxling, inte bara för musklerna utan också för psyket. Men gymmet inne i stan ligger fortfarande närmast mitt hjärta. Efter ungefär 2 timmar på gymmet gick jag hem till mamma. Kramades, pratade och grät lite, då hade även klumpen i magen släppt. - Verkligen skönt.
 
Har inte gjort så mycket mer. Kom precis hem från huset, åt lite middag med den andra delen av familjen. Gosi. Nu ska jag göra mig iordning, ladda upp inför nästa vecka och bara ta det lugnt. Godnatt!
Idag var vi som sagt på Rosvalla. Därför fick vi även anpassa oss efter det. Fick göra lite annorlunda övningar än vad jag brukar - men det är ju bra med lite variation. Det gick iallafall riktigt bra, hade en otroligt kontakt och svetten rann som bara den. Avslutade passet med 20 minuter pålpbandet.
 
Passet:
Hängande benlyft
20st x4
Omvända crunch
20st x4
Sidorodd
1x50 - 15kg
1x46 - 15kg
1x50 - 10kg
1x30 - 15kg
Sidoplankan (en sida i taget)
30sek x4 
Sidoböj (en sida i taget)
2x30 - 16kg
2x30 - 20kg
Bergsklättraren på balansboll
varannan långsamma/snabba
40st  x4
Total abdominal
1x12 - 45kg
1x12 - 47,5kg
1x12 - 50kg
1x12 - 52,5kg
Liggande benlyft
4 set
Crunch med box
40sek x3  - 30 sek vila mellan varje set.
 
Passet på löpbadet:
10 minuter - 10,5 km/h
5 minuter - 11,5km/h (spring 50sek, vila 10sek)
4 minuter - 12,5km/h (spring 50sek, vila 10sek)
1 minut - 15km/h (allt du kan)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback