- Lyssna på kroppen

Godmorgon, onsdag, hur känns det? Halva veckan har gått och vi är endast tre dagar ifrån helg. 
Redan igårkväll, när jag var otroligt trött runt 20.00, kände jag att jag behövde sova lite längre idag. Så jag skippade pw, utan ångest och utan några kompliteringstankar. Har ätit en lika stor frukost som vanligt, dock lite varierad. Idag blev det hallonkvarg blandat med naturellkvarg, toppat med rosade frön. Två glutenfria knäckamackor, en med ett kokt ägg och det andra med skinka.
 
Idag väntar veckans längsta skoldag, för att sedan gå på mitt älskade Box, såååå taggad! Har en sådan energi idag att jag har tänkt att ta hela dagen med storm.
Gör ni detsamma, tänk minst en positiv tanke och hala dagen kommer att vara bra.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback