- Jag älskar att planera

Planering, planering, planering, jag älskar att planera. Jag älskar att ha koll på var, när och hur jag ska göra det. Sitter på söndagar och försöker att få ihop min vecka så att jag ska hinna med allt jag vill. Familj, vänner, pojkvän, skola, träning och något jag måste bli bättre på - vila. Innan varje pass planerar jag upp vilken övningar jag ska köra, hur många set och reps. På så sätt ger jag inte upp lika lätt och jag kör tills jag är klar, istället för att säga "Jag kör en timma, sen är jag klar." Jag är klar när jag är klar med det som står på pappret och när jag är helt slut.
 
Förra veckan var en otroligt bra träningsvecka för mig och nu är jag taggad på att ge 110% eller varför inte 120% på träningen denna vecka? Vill utmana mig sååå mycket och visa mig själv att jag kan klara mina mål. Satt igår och planerade upp lite hur min vecka kommer att se ut.
 
Måndag:
Morgongym - rygg och mage, samt lite kondition.
Minst 15 minuters spanska plugg.
Sova i skolan med klassen
 
Tisdag:
Vilodag
Ekonomi-plugg
 
Onsdag:
Pw?
Plugga spanska minst 15 minuter
Prova på 45 minuters "Box"
 
Torsdag:
Morgongym - kondition
Idrottslektion - 30 minuter "Box" och 30 minuter gym, ska träna på chins, dips och pull ups.
Får nycklarna till vårt nya hus, så jag och Albin ska hjälpa till att renovera.
Plugga juridik
 
Fredag:
Ben på gymmet, antagligen tillsammans med Erica.
 
Lördag:
Mage på gymmet
Kondition på gymmet eller simma tillsammans med pappa?
 
Söndag:
VILA VILA VILA



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback