- It's Friday baby

Klockan stod på 6.30 imorse, sovmorgon ju. Haha. Nej, men det var verkligen svårare att komma upp "sent" än tidigt. Men anledningen är att jag har vilodag, tråkigt men sant. Är verkligen otroligt motiverad och vill bara fortsätta att köra 110%, men idag infaller faktiskt vilodagen bra. Träningsvärken i benen är värre idag än vad den var igår och jag har lyckats få träningsvärk i magen vilket jag inte brukar, wihooo!
 
Har fått i mig vanlighavregrynsgröt toppat med äpple, russin och jordnötssmör. Åt även utt resten av äpplet med mer jordnötssmör. Är det fredag så är det, liksom. Älskar jordnötssmör, så otroligt gott. Drack också en kopp grönt mango-te och en kopp kaffe. Nu är jag pigg och redo inför en dag i skolan, speciellt med mitt nya block.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback