- Idag var ingen bra dag, fast jo

Efter endast 5 timmars sömn gav jag 6.15 upp med att försöka somna om. Sov väldigt dåligt inatt, trots att Albin låg bredvid mig. Mardrömmar, svettades och det kändes allmänt dåligt. Förutom att jag varit lite trött idag har jag ändå mått bra men har varit lite hängig. Ska lägga mig tidigt ikväll och sova hyfsat länge har jag tänkt.
 
Imorse valde jag att prioritera mina nära och kära framför bloggen. Fixade frukost till oss alla innan vi promenerade till skolan. Återigen en snabb dag. På lunchen sprang jag dock iväg för att luncha med Ilze. Kände att jag behövde träffa henne då det var allt för länge sedan. Fått mycket gjort idag b.la mailat min spanska brevkompis, nästan blivit klar med naturen och bokat möte med min PT. Åh så kul, längtar verkligen!
 
Nu ska jag sätta mig ned för att plugga spanska med jodgubbar och sharon. Hoppas att ni har haft en riktigt fin dag. Imorogn är det fredag och lagday som gäller.


Mums!

2015-01-30 // 17:22:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback