- Hela Nyköping är täckt av snö

Imorse när jag gick ut var hela Nypan täckt av snö. Vilket det det fortfarande är, lite mysigt ändå. Hela dagen har varit jättebra, humöret har varit på topp och varit otroligt koncentrerad. Det fortsatte bra när jag kom till gymmet, satt och snackade lite med några innan boxpasset. 
Boxpasset var i idag jobbigare än vanligt. Anledningen till det är nog för att vi var tre stycken och alla hade tidigare varit med, så instruktören gjorde det svårare. Men det är kul, jag gillar när det är jobbigt. Efter passet satt jag kvar i en hel timma och bara snackade med personalen. De är så otroligt trevliga och härliga, jag tycker om dem så mycket.
 
Har ätit lite kyckling med broccoli och ägg + massa annat, då jag var otroligt hungrig. Men gott var det. Nu den senaste timmen har jag suttit och pratat med min bonussyster Felicia, men nu ska jag krypa ned i sängen bredvid Albin. Godnatt.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback