- Har nu officiellt flyttat

Godmorgon på er!
Söndagmorgon, jag är utvilad och redo inför veckan. Hela dagen igår, gick åt till att bära kartonger och möbler, men nu står det mesta på sin plats. Nu bor vi officiellt 8 personer i en stor, vit och mysig villa. Lucas och Albin var snälla och hjälpte till att bära. Senare på kvällen kom Ilze och umgicks med oss innan jag somnade i famen på Albin i min nya stora och sjukt sköna säng, haha. Helt ärligt, har sovit som en princessa och älskar denna säng.
 
Imorse vaknade jag innan Albin och var galet hungrig och de andra hade redan ätit. Så jag satt i min ensamhet och åt havregrynsgröt toppat med lime/citronkvarg och frön, som för övrigt var en riktigt god kombo. Men jag tittade ut genom fönstret och fick syn på två rådjur, precis utanför fönstret, hur coolt?
Nu ska jag packa lite och umgås med mamsen för att sedan dra mig till gymmet - mage och kondition är vad som står på schemat idag.


Du har typ aldrig en "cheatday"?? Hur klarar du dig??

2015-01-25 // 19:23:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback