- Fullt upp sedan 14.05

Effektivt benpass. Måla i nya huset. Fira Albins farmor som fyllt hela 75år. Bowla tillsammans med halva gänget. Somna i famnen på Albin. Ja, schemat var fullspäckat fr.o.m 14.05 igår, när jag slutade efter en otroligt snabb dag i skolan, trots fyra lektioner. Men jag gillar att vara igång, umgås med mina nära och göra massa saker. Så det gjorde mig inte så mycket, då allt var kul.
Imorse vaknade jag runt 7-7.30 av mardrömmar, lät Albin sova ett tag. Men inte så länge. Fixade lite frukost och bara umgicks ett tag. Helt plötsligt var det lunchdags, så vi gjorde iordning en myslunch som bestod av kycklingfile, rostade rotfrukter och en sås Albin gjorde i ordning. 
Har även hunnit med att träffa min saknade bästa vän. Pratade en massa timmar innan jag vandrade hem och landade här. Ska äta lite och sedan hjälpa pappa med bilen.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback