- Efter en lång tid, hände det

- Chins i Cable, med lite hjälpvikt. Gick nästan att göra en hel, utan hjälpvikt. Snart är jag där. - 
- Pull-ups i cable med lite hjälpvikt. Samma sak här, snart är jag där. -
 
Har skrivit, smsat med Erica en ganska lång tid. Idag bestämde vi oss för att träna tillsammans, äntligen. Det blev ett såkallat "lekpass" med massa chins och pullups med gumiband, chins och pullups i cable (bilder), hängande benlyft och även massa set marklyft. Jag tyckte att det rullade på bra, kände även att jag fick hyfsad bra kontakt med musklerna och blev ännu gladare, haha. 
 
Erica är verkligen är otroligt härlig och stark tjej. Pratade mycket när vi gick hem och hon berättade saker, jag berättade saker. Vi kom fram till att vi haft exakt samma tankar, tidigare alltså. Vilket är lite läskigt, men ändå skönt att veta att man inte är ensam om detta och att det finns fler som varit där, men som också i princip har kommit ur det.
 
Vet inte ens om det är möjligt, men nu är jag ännu mer taggad och motiverad på livet, träning och skola. Endorfinerna pumpar i kroppen och jag känner att jag kan klara allt. 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback