- Detta ska jag lägga in i mitt schema

Dagen i skolan har rullat på bra. B.la på svenskan fick vi göra nationella för att "prova" ifall det var för svårt/lätt, alltså skulle vi hjälpa skolverket. Ena texten var klurig men den andra fungerade bra. Slutde 15.30, visste inte riktigt vad jag skulle göra fram till 17.00, då box:en började. Men jag gick till gymmet, körde två benövningar - kickbacks och sissy squats, 15 minuter på AMT och sedan dips. Hör och häpna mina kära vänner. ÄNTLIGEN klarade jag en och TVÅ dips. Utan hjälpvikt, utan gummiband, är så otroligt glad och stolt.
 
17.00 började passet jag skulle på, Box. Sååååå otroligt kul och svettigt. Instruktören var väldigt bra och trevlig. Dock var jag inte helt slut efter, men jag pratade med honom och han sa "Jag körde enkelt med er idag, eftersom att ingen av er varit med tidigare.". Så jag planerar faktiskt att gå på passet imorgon bitti också. Så taggad, inte bara på det passet, utan även att jag ska sätta mig och göra om mitt träningsschema nu, hehe.
Livet äger, jag är motiverad och peppad på allt.
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback