- Citronvatten i högsta hugg

Hallojsan mina kära vänner. Vi har nu klarat av första dagen på veckan, hur känns det?
För mig har det varit en kort dag. Endast skrivit på en inlämning och haft en spanskalektion, så det har gått riktigt fort. Fortsatte till ett hyfsat tomt gym för ett överkroppspass. Det gick så otroligt bra men min mage grät av träningsvärk sedan igår. Men det är skönt, då vet man att jag har kört på bra.
 
I omklädningsrummet var det en gullig tjej som kom fram, hon hade läst om mig i tidningen och vi började prata lite. Satt kvar en stund i sofforna innan jag tog bussen hem. Har precis ätit en riktigt god middag, sitter med citronvatten i högsta hugg och förbereder mig mentalt för att fortsätta skriva på inlämningen. Vad gör ni ikväll?
 - Denna bar, så otrolgit god, verkligen. Var som munorgasm -
 
Passet idag gick somsagt superbra. Fick verkligen bra kontakt med axlar, triceps och biceps. Dock så krånglade det lite när jag körde hammercurl och kontakten försvann, surt. Men det är bara att acceptera, focusera på det positiva och gå vidare. Är riktigt trött i armarna men speciellt i axlarna. Höjde mig i reps i b.la axelpress. Så otroligt kul att se att jag utvecklas.
 
Passet:
Hantellyft
2x12 - 5kg
1x12 - 6kg
1x12 - 7kg
Axelpress (superset med axelrotation)
1x12 - 8kg
2x12 - 9 kg
1x10 - 10kg
Axelrotation (superset med axelpress)
4x12 - 3kg
Bröstpress i cablecross
2x12 - 5kg
2x12 - 7,5kg
Push down (superset med hantelpress)
1x20 - 7,5kg
1x20 - 5kg
2x20 - 7,5kg
Hantelpress (superset med push down)
4x12 - 10kg
Skivstångscurl
1x12 - 12,5kg
3x12 - 15kg
Bicepscurl
1x12 - 6kg
2x12 - 7kg
1x10 - 8kg
Hammercurl
1x12 - 5kg
2x12 - 6kg
Pullover-crunches (superset med core)
2x15 - 5kg
Core (superset med pullover-crunches)
2x30 - 5kg



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback