- Apelsin och russin, en bra kombo

Torsdag, och jag vaknade upp bredvid en trött Albin. Vet ni hur lockande det var att stanna kvar? Tog mig iallafall samman och åt lite frukost. Havregynsgröt toppat med apelsin och russin, är vad det blev. Ännu en perfekt kombo. Kände mig lite krasslig, så har även laddat upp med massa citronvatten och te.
 
Idag är det vila som gäller för mig. Dock så börjar jag med en idrottslektion och sedan efter skolan ska jag agera PT till min bonussyster, så det blir ju skoj. Trots att jag inte får träna själv, får jag vistas på gymmet. Men först väntar tre lektioner i skolan. Hoppas at ni har haft en bra morgon och forsätter att ha en bra dag.
Glöm inte vad jag brukar säga: Visa ditt bästa jag, le and kick some ass!


» Hej

Vad går du för linje? Känns som du inte har så långa dagar och inte så mycket plugg. Jag går natur och går 8-4 eller 8.30- halv 5 varje dag!!!! Och har hur mycket läxor som helst :( svara gärna i ett inlägg

2015-01-22 // 08:13:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback