- Älskade söndag

 
 
 
Mamma fick väldigt fina blommor av en vän, så jag tyckte att de kunde vara med på bild. haha.
 
Imorse blev det helt vanlig havregrynsgröt med bärmix till frukost. Gjorde även pannkakor till min syster och Albin. Känns som "Vaknar du upp hemma hos Emilija Romaite på söndagar får du pannkakor varesig du vill det eller inte." men men, de gillar dem.
Spanska har jag också hunnit plugga idag, känns som att det går superbra och att det går så mycket framåt, det gör mig så glad.
Ett pass på gymmet har bockats av. Med träningsvärk i både rygg och mage sedan passet med Erica igår, var det resten av överkroppen+30 minuters kondition som stod på schemat. Satan vad bra det gick. Höjde mig i princip i alla övningar, körde bänkpress (som jag inte brukar göra) och klarade nästan nästan att göra en dip utan gummiband. Det har gått så himmla bra denna vecka, så jag är så galet taggad inför nästa, ska utmana mig själv sååå mycket och även prova på box.
 
Passet idag:
Hantellyft (Varje arm för sig)
1x12 - 4kg
2x12 - 5kg
1x12 - 6kg
Axelrotator (Varje arm för sig)
1x12 - 3kg
2x12 - 4kg
Axelpress (varje arm för sig)
1x12 - 7kg
2x12 - 8kg
1x12 - 9kg
Bänkpress (Tackar Gustaf för hjälpen, hehe)
1x12 - 20kg
1x12 - 25kg
1x8 - 30kg
1x7 - 30kg
Push down (i superset med hantelpress)
1x20 - 5kg
3x20 - 7,5kg
Hantelpress (i superset med Push down)
2x12 - 9kg
2x12 - 10kg
Skivstångscurl
1x12 - 12,5kg
3x12 - 15kg
Hammercurl (varje arm för sig)
1x12 - 4kg
1x12 - 5kg
1x12 - 7kg
1x10 - 7kg
Dips (gummibanden skriver jag för att jag ska komma ihåg till nästa gång, hehe)
10 st - svart gummiband
3 st - rött gummiband
2 st - rött gummiband



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback