- Vardagslyx med massa frukt

Godmorgon hörreni!
Det har blivit lite mycket de senaste dagarna. Speciellt igår, det var tungt med skidskolan och det tog på mig både psykiskt och fysiskt. Fortsatte iallafall med ett riktigt roligt benpass tillsammans med en tjej som heter Felicia. Det fick mig på andra tankar och var riktigt skönt.
Avslutade min kväll med en riktigt god middag tillsammans med familjen och sedan filmmys med Albin. Vaknade här hemma bredvid honom. Hade sagt att jag skulle sova länge men klarade inte längre än till 9.00 så gick upp och fixade frukost till allesammans. 
 
Idag är det vila, vila och vila som gäller. Ska fortsätta umgås lite med Albin och sedan tror jag att jag skulle träffa lite en stund. Hoppas att ni har det bra!
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback