- Tips, Tips, Tips

Jag var ju och pratade med Fia, en pt. Vi pratade om kost-upplägget och en sak vi kom fram till var att jag behöver äta större mellanmål än vad jag gjort tidigare. Vi kom också fram till att det endast ska vara naturell kvarg och inte smaksatt (surt nu när lindahls släpper sina nya smaker, haha). Jag tycker dock om den naturella kvargen, äter det till allt. Däremot kan det bli lite tråkigt utan variation.
 
Ett mellanmål som jag åt ser ni här ovanför ↑ det är naturellkvarg blandat med ekologiskt lakrispulver. Trodde verkligen inte att det skulle vara så gott, men det var det. Jag kan lätt vänja mig vid att äta detta.  Nästa gång ska jag prova med vaniljpulver.
Lakrispulver kan ni hitta HÄR och vaniljpulver kan ni hitta i vanliga matbutiker.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback