- Tar ett nytt tag med pt-besök

Godmorgon kära läsare denna vita måndag!
Ni sitter antagligen i skolan nu, ifall ni inte är som mig - har två inställda lektioner på morognkvisten. Börjar 11.50 och har endast ett spanska-prov att utföra. Sedan är planen att agera lite PT till min kompis Kajsa eller ja, hon ska träna överkropp tillsammans med mig, haha. 
 
Trots att jag börjar sent idag var, det en tidig morgon för mig. För idag är det nämnligen så att jag var på ett samtal med en pt vid namn Fia. Är för tillfället så otroligt motiverad och taggad så att det bara kryper i fingarna på mig. Det ska bli jättekul att jobba tillsammans med henne och hon var verkligen supertrevlig. Det känns bra att ha någon som man kan bolla ideer med, någon som förstår en.
Startade denna morgon med b.la chokladgröt (som för första gången i mitt liv blev god?) toppat med hallon och sharon. Nu måste jag dock sätta igång med att plugga. Så kör 110% i allt ni gör idag och visa att ni äger. Pusshej.
 
Chokladgröten:
1dl glutenfria havregryn
2dl vatten
salt
1tsk kako (ekologisk, 100%)
1krm vanlijpulver
1tsk kokosflingor
1tsk kokosolja
1 äggvita
 
Hur gör du?
ツ Blanda havregryn med kako, vaniljpulver, kokosflingor och salt.
ツ Tillsätt vatten och blanda.
ツ Ställ in i micron i 2 minuter, ta ut blanda och ställ in igen, 2 minuter på högsta effekt.
ツ När gröten har kokat klart blandar du ned äggvitan och sedan kokosoljan.
Klart, toppa med hallon och sharon. Det var en väldans bra kombo!


Ser gott ut! :)

2015-02-02 // 16:37:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback