- Synd att choklad är så otroligt gott

Hej alla gosisar! 
Skrev ju igår att jag velade mellan att stanna hemma och att träffa lite vänner. Tog mig samman och träffade ett litet gäng för att titta på Melodifestivalen, vilket jag verkligen inte ångrar då jag hade superkul! Däremot så var låtarna i gårdagens program urdåliga enligt mig, var tyckte ni? Åt lite frysta bär och mörk choklad som snack, såååå gott det var. 
 
Orkade inte gå hem så jag sov kvar hos Albin. Vaknat till och från inatt, men ändå sovit riktigt bra. Känner mig bara lite seg i kroppen, men det är ju söndag, så antagligen därför. Strax ska jag ut och övningsköra med pappsen. Det var riktigt länge sedan nu, så är lite nervös, men det ska nig gå bra!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback