- Single ladies

Sover verkligen som en prinsessa i sängen hos mamma. Det är så otroligt svårt att komma upp på morgonen. Jag är dock envis, så jag ligger inte kvar allt för länge.
 
Hos Fia igår ändrade vi lite i kostschemat, inte mycket men lite. Därför ställde jag mig och kokade ägg imorse. Dessutom blev gröten ännu mättare än vanligt då jag lagt till fetter i form av frön och tagit bort äggvitan. Nu har jag fått i mig alla näringsämnen jag behöver på morgonen och känner mig proppmätt. Ska strax packa ned dagens mellamål i väskan för att sedan ta mig till skolan i all snö. Planerna för dagen är att jag går i skolan till 15.00 och sedan skyndar mig till gymmet där ett benpass tillsammans med Veronica väntas. Min träningsvärk sen i fredags har ännu inte försvunnit men jag är extrem taggad ändå. Nu kör vi, let's do it!


åh va myisgt!

2015-02-03 // 08:32:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback