- Q/A, jobb och kvarg

 
Vad jobbar du med? Bokföring eller något stod det? Har du ett jobb nu? :) Får du lön för det?
Min mamma har ett eget företag. KUPEA heter det och ni hittar det HÄR! Förut har jag hjälpt henne med att sortera kvitton osv. Men nu när jag går ekonomi-linjen och har börjat med bokföring så tänkte vi att jag kan börja hjälpa henne med det. Ja, jag får en liten slant för det. Utöver detta har jag inget jobb. Däremot håller jag på att fundera på vart jag skulle kunna söka. Tyvärr så har i princip att gym (där jag gärna skulle jobbat) 18-års gräns och jag fyller endast 17 år iår..
 
Går du ekonomilinjen? Vilken skola i såfall?
Yes, jag går ekonomilinjen och ska välja inriktining juridik. Eller jag är iallafall 95% säker på det. Skolan jag går på heter Nyköpings Enskilda Gymnasium.
 
Varför ska du inte äta smaksatt kvarg? De är ju inte socker i.
Tabba tjena hallå.
Jadu, jag förstod inte riktigt varför. Jag menar, Fia sa att det var ok att äta questbars men helst inte smaksattkvarg. Hon sa att det var för alla tillsatser av olika slag. Förstod dock inte det då det borde finnas minst lika mycket i barsen..? Ska prata med henne, hihi.
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback