- Love me like you do

Godmorgon bästa ni. Har ni sovit gott?
Själv har jag sovit dåligt de två senaste nätterna. Drömt massa konstiga och otäcka drömmar. Hoppas att det slutar snart. Kunde inte heller somna igårkväll, så jag låg och lyssnade på Ellinors och Hannas nya podd - Måndagspepp. Fick mig ett litet skatt och lyckades somna efter det.
 
Orkade inte med drömmarna längre så gick upp redan vid 6.00.Skippade morognträningen, tar den efter skolan istället och tar det lite lugnt nu på morgonen. Fixade i allafall i ordning en smarrig frukost i pappas sällskap. Havregrynsgröt (1dl fibergryn, 2dl vatten, 1tsk linfrön, 1 tsk psylliumfrön, salt) toppat med mandlar, apelsin och frön. Har ni inte provat den toppingen så borde ni göra det!! Kokade även ägg till och de blev helt perfekta.  Ska strax packa ned det sista i väskan och ta mig till skolan. Hoppas att ni får en megagrym dag och är erat bästa jag, det ska jag försöka.
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback