- Idag tar jag nya tag

 Godmorgon mina fina. Det är hela 24 timmar sedan jag hörde av mig här (haha).
Igår var ingen bra dag för mig, sov för lite och matintaget var inte tillräckligt, vilket resulterade i hängig och trött. Det gillar vi inte. Däremot vände det på kvällen av någon anledning, men jag somnade ändå relativt tidigt bredvid Albin.
 
Idag är en ny dag och det känns verkligen. Startade dagen med 20 härliga, kalla minuters promenad hem från Albin för att käka frukost med familjen klockan 7.00. Men ingen var vaken så jag fick äta själv. Sad but true.
Igår var jag så omotiverad på allt men idag kryper det i kroppen och jag bara längtar tills i eftermiddag. när jag slutat skolan, då jag får gå till gymmet för att köra en tung ryggslakt, Kajsa skulle också hänga på idag, skojsi!
Hoppas att ni igår hade en bättre dag än vad jag hade och att ni gör denna dag ännu bättre, jag menar, det är ju ändå snart helg!
Dagens frukost: 1 kokat ägg, 2 dadlar, 5 mandlar, havregrynsgröt (1dl havregryn, 2,5dl vatten, 1tsk psylliumfrön, 1 tsk linfrön, salt, kanel) toppat med en banan och hallon.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback