- Idag körde jag i trafik

Hela dagen har varit en riktigt chilldag. Känner att kroppen verkligen har behövt dessa två vilodagar. Däremot så får det vara nog nu. Det kryper i hela kroppen och jag saknar att svettas - alldeles för mycket. När jag övningskörde med pappa idag trodde jag att det skulle bli det vanliga. Icke sa Nicke, idag fick jag prova på att köra i trafik. Åh vad läskigt och spännande det var. Det gick iallafall väldigt bra för att vara första gången!
 
Har nu bosatt mig hemma hos mamma och ätit en megagod Paella, flera portioner faktiskt. Spelade lite piano och spenderade tid med min fina syster. Nu däremot har jag dragit på mig myskläderna och sitter med planering framför mig. Trots att jag har lov vill jag ha lite struktur och rutiner, känner mig mer bekväm med det! Är ni också lite som mig? Vill ha det strukturerat?



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback