- Havregrynsgrötdejt

Under detta dygn har jag hunnit med att mörda både mina och Veronicas magmuskler. Fick även med lite axelövningar. Lagade fisksoppa till familjen innan jag drog mig in till stan för lite tjejsnack med Ilze. Avslutade sedan dagen i famnen på min fina. Sådan positivenergi från dessa tre, så det är otorligt! 
 
Är så glad då Albin har börjat äta havregrynsgröt och åt det tillsammans med mig imorse, haha. Annars har dagen gått ganska långsamt och varit riktigt seg. Vilodag idag = ingen träning samt lång dag i skolan, ingen bra kombo you know. Hämtade iallafall min blåa hoj (åh, så jag saknat dig!) och fick pussa lite på Albin, så eftermiddagen slutade ändå väldigt bra! Har precis ätit en väldigt god middag bestående av fläskytterfile i tomat/spenatsås med bulgur. Ska maila lite och sedan slå på pretty little liars. Vad har ni hittat på? Har ni tränat för mig idag?



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback