- En vilodag med effektivt plugg

- Mellis tidigare idag. Kvarg med lakrispulver, sharon och mandlar -
Skulle ni frågat mina klasskompisar skulle de svarat att denna dag var onödig. Jag däremot håller inte alls med. Tycker att dagen har varit otroligt effektiv. Skrev nästan klart min juridik och fick öva ännu en gång inför svenska nationella. Har även hunnit med att hämta ett paket hemma hos mamma, som skickats på posten till mig. Äntligen blev så glad.
 
Imorse vaknade jag bredvid min fina. Äntligen, efter två nätter med dålig sömn, sov jag otroligt bra hela natten. Får se om det går lika bra inatt. Känner mig ganska trött så ska lägga mig tidigt idag, trots min långa sovmorgon morgon. Annars har jag bara hängt hemma hela eftermiddagen. Fixade middag och det var bland det godaste jag ätit. Lite för gott kanske.. låg med matkoma efter.


Vad övade du inför svenska nationella? :)

2015-02-12 // 00:42:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback