- Yellow and blue

Godmorgon finisar! 
Idag är en ny dag och jag känner mig verkligen som en ny människa efter dessa dagar på landet. Ska rocka idag. Vaknade upp utan alarm och tog mig ut på en löprunda. Hela kvällen igår, hela natten och hela morgonen tränade jag mentalt för att jag skulle orka. Allt handlar om att tro på sig själv. Jäklar vilken power jag hade, skulle troligen kunnat springa en mil. Men icke. Idag sa magen tyvärr stopp efter all getost vi åt igårkväll. Fick verkligen jätteont men när jag gått ett tag gick det över och jag avslutade min 5km löpning med lite intervaller, sista biten hem. Röd som en tomat hoppade jag glatt in i duschen och försöker nu gosa ned mig i killens famn men han vill inte riktigt vakna än, så ska fixa lite frukost. Kramis
 
Pass nummer 5 "bli snabbare":
Distans: 5km löpning (varierat tempo)+2km intervaller 
Underlag: Skog
Väder: ca 18*C + duggregn 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback