- Stor kanna te med smak av vanilj

Godmorgon hjärtisar!
Idag strålar jag och lika så gör solen utanför fönstret. Lyckoruset i kroppen sticker i fingrarna och jag är on fire, ska rocka denna dag. Började med en skön pw i det underbara vädret med en podd i lurarna. Pussade lite på min sovande kille innan jag fixade iordning en mumsig frukost till mig själv. Mycket kvarg blandat med en stor banan och kanel, toppat med amerikanska blåbär och hallon från trädgården. Två glutenfria knäckemackor varav en med ägg och en med spansk skinka. Utöver det en stor kanna grönt vanilj-te. Supergott  och mättande, proppat med protein och kolhydrater, fick även med lite fett genom mandlarna. Kannan fick jag av min kära mor i födelsedagspresent och jag ÄLSKAR den. Nu ska jag strax iväg till badhuset som ligger tvärs över gatan för lite sol och bad. Kramis.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback