- Jag blir lite rädd när det är mörkt

Har ni någonsin cyklat hem själva när det är kolsvart ute? Det gjorde jag precis och det var det läbbigast jag gjort på länge, speciellt efter att jag läst om alla oroligheter som händer i staden. Hur som helst, även denna dag har varit lång men ändå gått toppenbra. Skolan rullade på och lika så gjorde mitt rygg+mag-pass. Dessutom blev jag överlycklig när både Albin och Ilze dök upp, mina favoriter ♥ 
 
Klockan har precis slagit 22.00, jag är hemkommen efter ett behövligt tjejsnack med I och det är dags för mig att krypa under täcket. Imorgon väntas en ny dag med nya möjligheter och äventyr, måste vara utvilad. Samtidigt fantiserar jag om hur mycket jag ska skämma bort mig själv någon dag i helgen. Åh, vad jag längtar. Godnatt ♥
 Passet:
8set - T-barrow (från 15kg → 15kg → 20kg → 25kg → 30kg → 25kg →20kg  → 15kg)
 
6set - Skivstångsrodd (30kg)
 
4superset - Hängande benlyft (10-12st) + Cable crunches (30kg → 35kg)
 
5set - Latsdrag i cable (15kg → 20kg)
 
5set - Raka latsdrag i cable (10kg → 15kg)
 
3superset - omvända crunches (20st) + sidorodd (10kg)
 
3set - Enarmsrodd (12kg)


hej! jag är intresserad av att börja äta lite bättre och nyttigare men har inte speciellt mycket påverkan på matlagningen i familjen samt har inte speciellt mycket tid för att laga annan/extra mat. har du några tips på små förändringar man kan göra för att äta bättre? kram

2015-08-26 // 22:10:51
» ilze

Det var jättemysigt <3

2015-08-27 // 10:26:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback