- It's the end

Hade en urmysig kväll med kollegorna från jobbet igår. Lite tragiskt att det nästan är slut. Helt slut är det däremot inte då vi imorogn ska iväg på personalresa till Stockholm för att besöka b.la grönan, hur nice? Kom hem till Albin väldigt sent vilket resulterade i att jag inte fick så mycket sömn. Det var nämligen så att jag gick upp tidigt imorse för instruktioner på gymmet följt av ett riktigt bra benpass med fokus på rumpan. Nu ska jag ta det lugnt, packa och fixa lite inlägg till er - har såååå mycket ideer, är ni laddade? Kramis.


» Ellen

När börjar du skolan? :)

Svar: Egentligen på onsdag men jag har fått ledigt, så jag börjar torsdag den 20:e :)
Emilija Romaite

2015-08-17 // 18:32:01
» carro

Så härligt :)

2015-08-17 // 19:19:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback