- Idag mår jag bra

Godmorgon mina solstrålar, ni skiner väl strakare än solen, right?
Igår mådde jag inte alls bra fysiskt. Illamående och huvudvärk, troligen av solen men kanske även av räckorna. Hann påbörja ett ryggpass men valden sedan att avsluta, lyssna på kroppen, helt enkelt. Blev omhändetagen av min fina och somnade snabbt in i djup sömn. Sov ut imorse och har precis avnjutit en mysfrulle. Bananplättar med blåbär i, toppat med färska hallon och mandelspån, mums. Även två koppar kaffe slank ned. Så idag mår jag bra, jättebra faktiskt. Ska ta det lugnt men har ändå lite roliga saker planerat. Vad gör ni idag? Kramis.


Mums!

2015-08-14 // 11:29:08
» Ellen

Vad gott! Jag åt också bananplättar idag, men serverade dem med färska jordgubbar, sharonfrukt och egengjord vaniljyoghurt :D Väldigt gott det med, men detta ska jag teta snart. Har faktiskt inte provat med bär i själva smeten :)

Svar: Det var riktigt smarrigt med blåbär i smeten faktiskt 😋
Emilija Romaite

2015-08-14 // 19:10:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback