- Benpass och gudomlig middag

- Ugnsbakad lax med rotfrukter (sötpotatis, morötter, och rödbettor) -
Allvaret har börjat igen och jag är av någon anledning mer än taggad. Jag ska fanimej klara spanskan, jag ska klara matten och jag ska klara ekonomilinjen, punkt. Utöver skolan har jag även hunnit med ett tungt benpass, provat sängar med mamma och gjort goda juicer under tiden som min mor lagade vår gudomliga middag. Nu väntas gos med killen innan vi kryper ned under sängen inför en ny dag. Hoppas att ni sköter om er, kramis.
 
Dagens benpass:
4set utfall i smithen - ca 12reps på varje ben
 
5set Raka marklyft med två hantlar  - 12reps med 18kg-20kg i varje hand
 
5set Raka marklyft i cable - 12reps och klättrade med vikterna från 20kg-27kg
 
4 dropset breda Benpress - 90kg → 70kg → 50kg → 30kg → 10kg x2
100kg → 80kg → 60kg → 40kg 20kg x2-. Ca 10reps på vajre vikt, på de lägre pressade jag.
 
3set stående bencurl i cable - ca 12 reps på 7,5kg
 
4set Adductor - 12reps, 35kg
 
5set Rumpluft med balandboll - 12reps med mellanstor balansboll
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback