- And feel like you're empty

- Naturell kvarg med kanel, banan och kiwi. Kallrökt lax, skinka och avokado -
 
Godmorgon finisar!
Hoppas att ni mår bra. Jag själv vaknade upp helt tom idag, jag känner ingenting. Varken glad eller ledsen, älskad eller ensam, trött eller pigg. Bara tom. Kvällen för mig igår var ganska jobbig psykiskt, så jag var hemma redan innan 23.00 och sussade sött, ensam, i min medelstora säng. Vaknade upp imorse av mitt alarm klockan 9.00 som sa att jag skulle ta mina p-piller, åt lite frukost och sedan somnade jag igen. Skönt, nu är jag utvilad och skulle vilja dra mig ned till gymmet lite för att svettas, svettas som en galning och svettas ut allt. Fast det få vänta tills senare för det är nämligen så att jag, pappa och min syskon ska till Norrköping för att gå på ett museeum. Kramis. 


Kallrökt lax alltså, finns det nåt bättre? :)

Svar: Nope ;)
Emilija Romaite

2015-08-02 // 12:46:53

Kallrökt lax alltså, finns det nåt bättre? :)

2015-08-02 // 12:46:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback